domingo, 1 de marzo de 2015

Com reutilitzar mitjons?

Hola!!!

Avui tinc moltes ganes de compartir una manualitat que m'encanta i em requetencanta!!! La trobo molt i molt bonica, bé també he de dir que a mi de seguida m'agrada molt tot, i quan es tracta de manualitats, encara més!!
La manualitat que us porto avui va relacionada amb mitjons, i és que què es pot fer amb uns mitjons vells? I amb uns mitjons nous que resulta que no ens van bé? I si resulta que ens agraden molt els mitjonets i volem fer algun detall que sigui creat per nosaltres, fet amb sentiment i que sigui preciós? Doncs, us ensenyo el que he fet jo!
 


És important que els nens vegin que les coses poden tenir una segona oportunitat, en els temps que corren moltes vegades no els hi donem la suficient importància a les coses que tenim i decidim comprar-les noves i llençar les velles. Però hem ensenyat alguna vegada als nens i nenes que es pot fer amb un mitjons vells? Hem donat oportunitat a les coses velles i n'hem fet de noves?
Així que a partir d'avui obro un espai nou on hi anirem posant tots els projectes que anem reutilitzant material que tenim per casa.
Bé doncs, ara que ja sabeu el que he fet jo amb elsl micos, i evidentment no ha estat idea meva, sinó que me la va ensenyar la meva compaya Judit. L'he fet a partir d'un vídeo, perquè a vegades encara per molta idea que tinguis necessites un punt de referència, si més no per guiar-se.
La veritat és que el primer em va costar una mica, entre que no tenia pràctica cosint (tot i que ara ja sí, eh!), cosir els botonets costa bastant si el mitjó és alt i gran. Si ho veieu massa complicat feu-ho amb silicona però sobretot no ho feu amb "loctite" perquè es menja la roba!!!
Queden preciosíssims la veritat:



















Abans de muntar-lo, heu de procurar tenir totes les parts del cos apunt. Hauríeu de tenir tot això:


Evidentment, no només es poden fer micos sinó que hi ha infitat de cosese més, com per exemple un drac que és molt i molt senzill, l'únic que personalment crec que em porta més feina per fer totes les espines de darrere, tallar-les, cosir-les, tenir cur que quedin alineades, etc...! Però és que queden tan preciosos!!!
Us deixo també l'enllaç al blog de Six Sisters Stuff on us mostra el pas a pas per fer aquest meravellós dragonet.


Us ensenyo també altres blog que he trobat que fan unes cosetes precioses precioses i que jo estic intentant trobar un forat per començar-los a fer:

Por tus manos
Ebrulim ile Nefis Tatlar
Chiri Bambola
Què us sembla doncs, comencem a reutilitzar mitjons vells que tenim per dins a l'armari en comptes de llençar-los?

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada