viernes, 12 de junio de 2015

El mar, el mar

Que us agrada molt el mar i no deixeu d'agafar coses quan hi aneu? Doncs l'entrada d'avui és per vosaltres! Avui la cosa va de mar!

Estem arribant a una estació on molta gent se'n va al mar, ja sigui per l'experiència de l'aigua freda, el calor, la sorra, la quantitat de gent que hi ha, la crema solar, la diversitat de coses que es poden fer amb tot el que trobem pel mar, com les petxines, musclos, pals, etc. Però no només és anar-ho a passar malament, a la platja podem trobar moltes coses, fer descoberta de l'entorn, mirar qui hi viu, quins animalons i podem trobar, això ja pinta més bé eh!! Va doncs, avui la cosa va de EL MAR!

Jo moltes vegades quan sento la paraula mar penso en la sorra que se'm posa dins les sandàlies, en que em cremaré quan em toqui el sol per molta crema que em posi, en que està ple de gent, que no puc anar massa lluny quan em banyo, en veure que la gent tira porqueria al mar i això em fa enfadar molt, perquè no hi ha res més molest que quan t'estàs banyamt et vingui una bossa de plàstic atacan-te, una ampolla fen-te la guitza, o sortint  de l'aigua i caminar per la sorra tranquil·lament i que se't posin burilles de tabac entre els dits o enganxar-te amb un tros de vidre, llauna, plàstic trencat, etc... PERSONES, GENT, TOTHOM, CUIDEU EL MAR! A NINGÚ LI AGRADA BANYAR-SE ACOMPANYAT D'UNA BOSSA DE PLÀSTIC!

Però ara és diferent, ja no només veig la part negativa de la platja, sinó que ja miro amb uns altres ulls, les pedretes em provoquen sensacions, els bastonets, les petxines, els musclos em criden i em diuen que faci alguna cosa amb ells. "Diuen" que els porti a casa que ja se'm acudirà alguna cosa per fer, i la veritat és que cada dia tinc més ganes de fer coses, i és que si no se't acudeixen només fa falta que miri pel pinterest que llavors la meva ment s'obre com un gran mar!. Així que per qui estigui passant per una època que necessita un mar de creativitat, jo avui us porto algunes coses súúúúper mones!!!
Som-hi?

Pinterest

Pinterest

Pinterest
Tutéate y ...


Fer uns quadres amb les petxines que trobem per el mar, pot ser una idea fantàstica, ja que a vegades en trobem de molt petitones i aquestes s'acaben perdent. Doncs ara ja tenim un nou lloc per elles! Tots/es a comprar quadres!
imujer-las manualidades proposa pintar petxines donant-los-hi després un ús d'allò més divertit. En aquest cas nomes ens proposa pintar-los, però és que la creativitat a part de venir donada a vegades l'hem de fer servir nosaltres una micona, no? Qui s'anima a fer alguna cosa amb aquestes?
Catatrux ens proposa diferents idees per fer amb les coses que ens trobem al mar, des d'unes petxines, pedres, vidres d'aquells rodons que a encanten. Queda molt estiuenc i senzill, i la veritat és que és una idea estupenda.
Bloc artístic ens proposa fer aquesta idea tan i tan preciosa (a mi em fascina), amb sorra de platja i fer-ne un fòssil, crec que mai havia trobat la idea de fer un fòssil tan divertida i engrescadora. Jo ja corro per fer-ne algun! Som-hi!

Peque ocio ens proposa reutilitzar tetabrics d'una manera marítima i ens engresca a fer servir la creativitat a l'hora de pintar-lo, utilitzar-lo i buscar animalets que puguin estar-se quietons mentre el nostre veler navega per la mar. Crec que no tiraré cap més tetabric.
6 tres ribes proposa fer aquest mar particular per nosaltres amb una ampolla, i animalons (de plàstic, o a vegades els que trobeu) que ens serveixen per anar al fons del mar i que queda tan divertit. Fa molt d'estiu i per guarnir l'habitació d'estiu queda, més que preciós!
Sortir amb nens ens proposa aquestes idees tan divertides que podem fer amb els més petitons i que s'acaben transformant en animalons super divertits. Què us semblen?
I del Bloc artístic també trobem com d'unes petxines requeteboniques podem fer-ne espelmes! Ara faran una olor de mar que deixarà la casa ben ensisada!










Així que ja per acabar us deixo una fotografia d'una part de la meva col·lecció de petxines, cargoles, fòssils, perquè veieu que practico amb l'exemple!


No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada